CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

klik ..klik....klik...

Tuesday, November 25, 2008

:..yang aku inginkn di saat ini...:

Puding Nescafe Pictures, Images and Photos

msti uols nmpk kn ape yg ader kt pic ats ni....
siyes...sgt ingin mkn something yg manis...
tp di saat n ketika ini..xde ape2 yg manis dlm stok mknn ku...
huhukk....disebabkn skrg ni everything should be undercontrol
especially yg manis2....even air coke (adoi..sedapnye)....
aku thn je la....
tp aku rasa sok xkn terthn...
on da way blk dr imigration sok...
aku nk singgah sun plaza....
nk g serang BREAD TALK.....
aku mmg dh lama aim choc cake tu....siap la ko sok cake...
geram aku......
tiba2 aku teringt kt kata2 ibu ku...
'mkn selagi sihat..nnt dh sakit...letak aym golek pn jeling je..'
heheh...so aku ikut la nasihat ibuku ini...
w'pun sbnrnye dia antara org kanan dlm penjagaan mknn aku...

p/s: nota kaki ini utk suamiku......heheheeeee
"maafkn ayg ye abg...kerana langgar pantang....
bkn ayg yg nk mkn kek tu...kek tu yg nk msuk dlm mulut ayg...hehehe"
(pesanan ini hanya boleh dilihat setelah kek tu dicernakan dlm perot ku esok..)

p/s: nota kaki ni plak utk ibuku....heheheheh(gelak jahat)
"maafkn along ye ibu..bkn along yg nk mkn kek ni....
tp upin n ipin ni yg nk sgt2.....
along ikutkn je...ni kn cucu kesayangan ibu n ayah...."
(pesanan ini dibawakan oleh upin n ipin untuk grandma dorg)

3 comments:

ctm-cak'on said...

qis...ciannye kamu ek, mcm2 t'igin ek? makan je la, janji b'pada2, jgn lebih2 lak taw...take care!

pEnNa said...

x pe2 qis..
makan aje la ye..;)
x saba nak nengok babies!hehehee

cintaKusayangMu said...

heheh...yam,cik penna..
mmg aku mkn je..xde pntg2...pantang nmpk ader la..
tp skrg kena control skit..berat aku dh naik mendadak...huhukkk...7kg tu...mengerikn...

Newer Post Older Post Home