CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

klik ..klik....klik...

Thursday, July 9, 2009

keputusan yg dinantikan HOT MAMA CONTEST

semua dh x sabar nk tau sape kah yg berjaya dinobatkan
sebagai HOT MAMA....

setelah juri2 profesional bersepakat....
dgn ini mengisytiharkan...

SAYA utk menjadi pemenang

kpd semua peserta, anda juga adalah hot mama...
terima kasih krn sudi menyertai contest ini....

insyaAllah ada rezeki lbh, mummy qis
akan adakn contest lg...

terima kasih juga atas doa kalian ....

saya...
sila email mummy qis ye....
stylobubble@yahoo.com


19 comments:

Anonymous said...

mummyQis... xmenang pn xpe... having fun for joining contests... nti wat lg tau... hehehe...

cik SAYA... nape privatekn blog... camne ktorg nk tgk gambo hot mama ni...

Echa said...

tahniah pada yg menang...tapi camner nak tengok ek pemenang tu.. sbb tak bole bukak pun blog dia.... ke dibuka untuk juri je..???

miezaniera said...

hehe tahniah kepada SAYA tp ye la tk best la tk dpt tgk..tk pun mummy Qis letak la gmbr SAYA tu utk tatapan peserta lain yang kalah ;(

anyway tk kisah pn kalah menang,yg penting kita enjoy ;D

Mummy Aqil said...

Mummy qis, wpun ku xbjy, tp ku enjoy. Next time wat lg k. Hehe. Hmm tepek la gmbr SAYA tu. Sy xleh view blognya.

Mamamanja said...

oo dah kuor dah erk keputusannya. x kisah ler kalah ke menang. yang menang tuh tahniah. tapi, betul la... xleh nak tengok pun blog SAYA tuh.
Qis tempek le gambonya kat sini. tingin gak nak tengok pemenang yang hot tuh. nak tengok tang mana HOTnya yang lebih dari kitorang hehehehe

e-caR NazRin aka ibuEiymann said...

babe,
mu tmpek lar gmbr MAMA HOT-SAYA itew kt sini..gile kentang smua org nk nengok wehh..

blog SAYA tu private..kmpunan acik nk tgk.. huhu..

mama tisya said...

tahniah pd pemenang..qis sila la ltk gmbr hot mama tu kt blogmu cz blog nye tkleh msk

eRiNsZ said...

stuju dengan sumer...nak Hot mama itew... abes la mg hot mama la... ~heheheh

ann @ hatiberbunga said...

congrats kpd yg menang.
saya x menang pun xpe.. seronok je main2 contest cam ni. tp tu la.. xleh masuk la blog pemenang tu. nk gak tgk gambar mahal dia tu. hehe..

Ibu Ayra said...

congrats to SAYA tapi blognya private... nak tgk gambaq hot mama iteww...

CatlinaFly said...

tahniah kepada pemenang..nak masuk ari tu tapi tak sempat la qis...emm..camno nak tgk gambo pemenang tuh?tak dapek bukak ah blog dia, utk invited readers only lah..

watie wyyn said...

adeh..hotmama yg menang tu shy2 cat ke??blog private la..tak hot la macam ni!nak gak tgk belly dia..woohoo

mama uzma said...

taniah ye pada SAYA kerna berjaya...

tapi tonjolkan la diri....
nak tgk la...x best la mcm nih...

Ummi Hanie said...

hmmm..rase mcm familiar jer URL blog itu , sbb baru2 ni ade gi jengah...

xsilap...mama yam yg menang contest model brtudung ari tu kann??

sorry kalo silap org yer...

Abby said...

mcm tak aci la plak, sb kita tak leh nak tgk blog dia, nape plak letak private..hmmm..anyway, congrates!

aKu PeNcHEnTa said...

salam..maaf kerana private kan blog..sebenornyer saya segan ler.malu pun ye..sebab saya tak sangka terpilih sebagai pemenang hot mama contest ni.mungkin rezeki baby dlm tummy nie.alhamdullillah..
semalam saya mc,arini bukak blog update tengok ada kawan blog yang wish saya sebagai pemenang.terkejut jugak..ye ker??macam tak caye jek..anyway terima kasih kepada yang wish.oleh itu saya url kan blog sya kepada kengkawan semua
http://akupenchenta.blogspot.com/

Myalycia said...

tahniah lah kpd pemenang.. walau pun tak menang, tp still enjoy join contest nih..

alah, xbole tgk gambar??

apa kata Mummy qis paparkan gambar Hot Mama ni kat blog Mummy Qis..

cintaKusayangMu said...

utk pngthuan sume..mummy qis pn xdpt nk view blog SAYA tu...tu yg ltk link je...
aritu leh view...skrg xleh view lak....adeh..sori la ye sume...

mummy aryan syamil said...

qis..
akk kan tingin nk bw aryan nek genting
tp hubby xbg uhuhuu
sangat jelessssssssss

Newer Post Older Post Home