CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

klik ..klik....klik...

Wednesday, July 15, 2009

:..sungguh kureng asem..:


sepatutnye Klang indah dan bersih...
tp....

v

v

v

v

v

v



ish..
sungguh kureng asem keping driver krete ni..
sesuka ati seenak rasa je dia ye...

cuba tgk dia watpe...


ni hasil buangan dari tingkp krete dia...
sungguh tidak cintakan kebersihan...


20 comments:

moMmY miMiL said...

x tahan tuh..
siap snap plat no. kete lagik..
hehehe..

Adwindaa said...

ling masukkan lam harian metro ling... kat ruang khas utk pembaca tu ling..jgnletak nama mu tau... bior dia rasa...

nurshah80 said...

hehehe rajin nyer snap org buang sampah... kalu dapat snap org nye leh wat aduan hehehehe.
tak patut tul la org tu buang sampah merata2.

Liana said...

aduh...aduh...macam mana ler nak bersih! Kalo ada org bersikap macam ni!

Nana said...

wah sempat snap org tu buang sampah ek

adda said...

yess.. yess.. setuju.. sunggu kureng asam boi betul laa

kakchik said...

memang patut dibuat aduan. kakchik dulu ada kes org buang kertas pembalut ikut tingkap kereta, nasib baik ia terbang dan jatuh atas bonet depan, kalaulah jatuh atas cermin depan pemandu, bak kata musibah besar la. kakchik jarang hon orang tapi hari tu memang kena hon kuat dan panjang orang tu. pemandu/penumpang tak bermaruah & tak berhemah sungguh!
kalau kita nak selamat, kena fikirkan juga keselamatan orang lain kan.
org tu masih belum faham pasal menjaga kebersihan tuu...

yatie chomeyl said...

uish naik nombor..kang ada yang gi sports toto tikam nombor ni pulak kui3x

Ada Ayrissa said...

bunga sampah ke dlm tong sampah bro!
xder kesedran sivik tul...

cintaKusayangMu said...

mommy mimil: mmg wajib snap..camera mmg all the time standby dlm handbag...

ling: boleh yewat aduan ??ku ni dlm berani terselit ketakutan..heheheh

nursha80:: tu la..dh lps org tu buang smph baru teringt kamera ade dlm handbag..rugi x snap masa org tu buang smph..

liana: mmg xsedar diri tul la pemandu ni...agaknye umah dia pn cmtu gak kot..

nana: kak..klu leh nk snap skali muka org tu..nk msukn kt metro muka dpn...

adda: asam boi sedap di mkn..ni asm keping la ni yg kureng...

kakchik: mujur kakchik xape2 kn...klu qis agknye mmg thn krete tu suh dia berenti n kutip blk kertas yg dia buang tu...smlm patutnye qis kuar dr krete sumbat blk smpah yg dia buang dlm krete dia kn..ish..xterpk lak..

yatie chomeyl: klu dia g tikam no pn..msti xdpt nye..kalah teruk ader la...heheh

ada: mmg xde kesedaran..dia xg school tu..msti punye..

hatiberbunga said...

bagus.. bagus..
biar suma org tau sapa mamat yg kureng asem ini. xpun dia terbaca sendiri no.plat keta dia kt sini. lagi bagus. huahuahua..!!

siti nurbaiya said...

lps ni sure ramai kenal keta ni kat jalan :)
promosi khas..hehe..

SyaNa said...

eii geram org yg camni
suke2 jek nk buang sampah gitu

cintaKusayangMu said...

hatiberbunga: kak..meletop jap krete dia femes emes cmni...wakakaka.....satu dunia kenal krete dia skrg ni...

siti nurbaiya: hahaha....lps ni kita knl la sape pemandu krete ni...

syana: kak..mmg geram kn ngn org cmni...xde moral lngsung...otak letak kt lutut agknye..bdk sekolah pn tau tu salah...

Mama Uda said...

sebab kat mesia ni.. buang sampah susah kena saman.. cuba kalau mcm singapore tu.. mau fiir 10 kLI Nk buaNG SmpH..

adianiez AIDA said...

memang kurang asam.
memang tak de moral.
yg penting - tak malu ker ?

Zue said...

Mmg xsedar diri lgsg anak 2...
Bt malu je org selangor...
plat no. selangor lak 2...
siap kau wahai anak...
akn duku kepalamu andai ku jumpa...

cintaKusayangMu said...

mama uda: patutnye msia kena wat peraturan cm singapore gak kn..baru la msia sntiasa bersih...

zue: tu bkn ank lg..dh bapak anak...mmg memalukn org selangor..yg penting org klang lg malu..termasukla diriku ini...

aida: mmg xtau malu puny org...

asmaa said...

tak beradab sungguh orang tu...

bab buang sampah dari luar kereta mmg pantang dari saya...sape buat,mana sempat kena jentik jari/cubit kat jari tuh...saya mmg bwk plastik khas utk buang sampah bila mkn dlm kereta @ saya akan bawak beg org gie seminar tu utk dijadikan segala mcm makanan...letaklah kat situ...

gee ryder said...

cait!
buat malu warga klang jer!

Newer Post Older Post Home