CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

klik ..klik....klik...

Friday, April 10, 2009

:..mereka2 yg kurindu..:


mummy...cuba tgk mata Qhuzhairy ni...
bulat x??hehehe...
senang kn ..bila mlm2 leh jd spotlight..
terang skit ...heheh

mummy..alihkn la tisu kt dahi saya ni...
xhensem la saya nnt...


nenek saya panggil saya "si lebor"
adakah krn pipi saya yg labuh ni??

nenek je boleh panggil saya si lebor...
sbb nenek jaga saya bila mummy xde...
hohohoho...

mummy...kenapa rambut saya skit??
xmcm rambut Qhuzhairy...
rambut Qhuzhairy manyak2....
nnt mummy botakkan saya ye??
biar rmbut saya tumbuh dgn cantik..
mane tau leh jd duta shampoo sunsilk...hehehe

10 comments:

SyaNa said...

alahaiii
sebak plak aku qis..
cute la dorg ni..
kalo aku pn meroyan wooo tinggal anak gitu
ape daya qis..
sabar ye

Liana said...

Mummy Qis...buat ku rindu pada Husna ler... Apa pun jap lagi dapat ler jumpa buah hati dua orang tu!

zieha said...

huhuhuhu..sabar ye mama twinss..tak dpt tgk twins,,tgk gambo pun jadilah utk penawar rindu mamaQis

cIk pEnNa said...

comey nye si kembar nih!
geram aku..

cintaKusayangMu said...

k.syana: mujur la qis xkena gila meroyan ni..klu x, xknl la mane satu qhushairy n qhuzhairy..hoho...

k.liana: suka tul dh smpi umah ni..smpi je cuci kaki tgn sume..trus pluk ..huhukkkk rinsu wooo...

k.zieha: gambor2 ni la pengubat rindu qis kt si kembor ni hah...

cik penna: mmg geram pn tgk dorg ni..rasa nk cubit2 je..pp dorg aku dh gigit dh..gerammm....

ctm-cak'on said...

qis...siap ko gigit ek pp dorg, aku nk tumpang gigit leh x? ekekek...

ctm-cak'on said...

qis...siap ko gigit ek pp dorg, aku nk tumpang gigit leh x? ekekek...

**pic ni mms dgn mak ko ke qis?

CatlinaFly said...

bulatnye mate qhuzairy!mcm mate e-ein hehe..suke kan bila tgk baby bulatkan mate,comel sgt..buat qushairy..jgn bimbang..nanti rambut quzhairy lebatlah tu bila dah besya..mcmane qis bezakan antara twin ni?tgk rambut ke,tgk muke same jek hehe dah sah2 kembar ye dak..

gee ryder said...

yg tisu ats dahi tu sama cam aqeel masa kecik dlu hehe

cintaKusayangMu said...

yam: ko pn nk gigit gk?tggu baby ko kuar..ko ggt puas2 yek...pic ni msaku kt umh ngn baby...

catlina: bila bb bolatkn mata....pstu dgr kita sembg ngn dorg..mcm phm je pe yg kita ckp..hehe...
senang je nk bezakn muka dorg..sbb mmg beza pn..hehe

k.gee: mmg petua org tua kn nk bg stop sedu dia...

Newer Post Older Post Home