CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

klik ..klik....klik...

Friday, April 17, 2009

:..Wahhh...kami dh 3 bulan..:


Qhuzhairy: mummy, tgk pipi qhuzhairy ni...dh bolat cm abg kn???
mummy: ye nak....dh bulat dh pipi tu...

ape x nye...enfalac xnk...nk susu yg paling mahal gak...
yg xde jual kt kedai....(ape lg..susu mummy qis la..heheh)

mujurla stok susu ada...
tp tu pn makin surut je..adoi...
ape x nye...
xsmpi sejam sekali dorg ni menyusu, pastu skali nyusu 3oz..
plak tu darab la ngn 2...
sehari 144 oz...!!!hohoho...

makkkk......manyaknye...
harap2 la kilang susu mummy qis xkn bankrup la ye...huhukkk..

bagus la ank2..truskn minum susu mummy...
klu bukan utk kamu2..utk sape lg kn...??

qhuzhairy ni suka tul la mendongak cmni...xsakit tengkok ke yang???
puas la mummy qis betulkn kepala dia...
msti jd cmtu blk...
hai..anak..anak....

dh tu lak skrg ni dh pandai nk ajak main....
xnk tdo..slalunye lps minum je msti nk tdo kn...
ni x...lps minum je ajak dok sembang ngn dia...
dh pandai dh ye....

tp, jgn la tgu lama2 klu dia dh start enk..enk...tu..
msti kena trus bg dia susu...
klu x, dia akan nangis dgn intonasi yg amat sedey...

gelabah dibuatnye....
sabor je la....


hahaha...ni ghupe budak kena timbang atas timbang tepung..
tgk tu muka dia...
wat derk je...sabor je la...
boleh lena lak tu...

perhatian sume ye...
ats penimbang tu mummy qis letak dulang pastu baru alas ngn toto tu tau..
xde la giler mummy qis ni nk ltk anak kt tmpt bulat tu kn..
gedebuk la plak anak mummy qis tu kang..
baru ye..meraung satu klang dengor...

cuba tenung tul2 ...jarum tu tunjuk nombor brape??
hahah...
lbh kurg 2.8kg la...tp dh tolak berat toto n dulang tu kn..
jd le 2.6kg...
tp tu masa dorg ni 2bulan..heheh...
skrg ni xtau la...double agknye...


haaaa.....ni plak masa g check up kt pakar mata HTAR..
date nye 30 mac aritu...
ms ni bdk 2 org ni xmndi lg..(bocor rhsia...)heheh
sbbnye appoiment kul 8pg...
xde la nk wat keje giler kn ....dera dorg berenang dlm bathtub tu kul 6 pg...
ader meraong satu malaya dengor kang...

tp la kn..yg paling sengal ms g appoiment ni..
doc tu bleh kate "nape bg nama susah kt anak?"
"ewah..ewah..suka ati aku laki bini la nk ltk nama ape kn...bukan aku mnta pendapat ko pn.."
eh..ader lak doc sengal cmtu kn...
padan muka Qhuzhairy g muntah kt dia ms dia dok cek2 tu...
ahahah.....mummy qis gelak je la....

kesimpulannye...sesape yg ader anak kecik...klu yg cek tu doc sengal..
sila muntahkn mereka ye....

14 comments:

cIk pEnNa said...

opss...si kembar yg comei udha 3 bulan ye..
sangat comeiiiii..

cintaKusayangMu said...

ye aunty penna...kami dh 3 bln....hehehe

bOnda said...

penimbang tepOng? isyk..isyk..isyk..kreatip! =p

cintaKusayangMu said...

boda: ni kes xde penimbang badan..tepung pn tepung la..jnji timbang..hahaha

zieha said...

cepatnya masa berlalu..darwishs dh 3 month..uikkk..mahal tu penimbang tu..hehehe..nie ha nk raih undi simpati..hik3x..plzzz vote for my son yek
Nnti senang3 mama twin vote anak k.zieha ye di link
http://damiaqish.blogspot.com/2009/04/vote-for-them-baby-cute-contest.html
Cara vote
BCC_boy's_10_5 bintang
anak k.zieha no 10
lalalalalalala

CatlinaFly said...

wiiwaa..abang darwishes dah 3 bulan!
hehe..kalau pasal nangis,e-ein pon same la..kalau nak susu, bunyik ehek ehek pastu siap bunyi nafas dia hush hush hush..nak gelak pun ade..sbb ade beza bunyik dia nangis sbb eyak dgn nak susu..dah leh kenal dah which is which..dan juga, e-ein tak brape nak tido siang skrg nih..kalau tido pon sejam.kalau mlm, dia tido 2-3 jam baru bgn.

darwishes, aunty akan kangen sama kamoo sbb sebulan ngak ada internet wuwuwuwu...

anna said...

mummy... ade plak guna timbang tepong.sadis gile!!! :) nape x tmbg kat klinik je? ayoooyooo...

cintaKusayangMu said...

zieha: mmg mahal pn penimbang tu..xsemua umah ader tau..hehehok..nnt darwihes vote ye...heheh

catlina: wah..e ein...sungguh pandai wat bunyi yek..mmg budak2 ni suka wat bunyi kot...qhushairy paling byk mereka2 bunyi...boleh gelak besar klu dgr..qhuzhairy bunyi manja je tau wat...

anna: hahaha...xpela..nk tgu g klinik lmbt lg..tu yg pki timbang tepung tu..hahah

Ayu Jaffar said...

alahai...
kena dera dgn mummy ye sayang! org lain timbang tepung, mummy timbang darwishes ye :p

cintaKusayangMu said...

k.ayu..time utk buli darwishes....tgu lg besar..lg slalu mummy dera..hahaha

gee ryder said...

penimbang sape tu?hehe..
umah mak i pun ada gak sbb dulu ada kedai runcit...

ntah pape la doktor ni..konon dia ssh nk pgil ke..mcmla dia nk kena pgil selalu...

cintaKusayangMu said...

k.gee:a'ah tu timbg mak qis...heheh..slalu org order kuih n kek..senang pki timbg tu..besor..

tu la pasal..sengal punye doc..bkn ank dia pn..sibok je...

hajar said...

deyy..timbang..timbang..mau timbang apa ha..ahaha...huuu..nak pgang pipi dowg neyh..

cintaKusayangMu said...

jojar..nk pgg pp ank gue..harus ada byrnye...bkn murah tauk.....

Newer Post Older Post Home