CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

klik ..klik....klik...

Monday, November 2, 2009

:..takde keje...cari keje..:

msti korangs dok bisik2 kn??
pe kena ngn mummy qis arini....
heheh.....

ntah la nape ntah sejak 2 menjak ati ni suka lak tgk
wanita ber niqab...
tgk kachik manis je berniqab....

pastu gugel la kt youtube...
jumpa adiqqq mannniiiiis ni tnjuk cmne cara2
berfashion tp berniqab....
menariksssss....

yg amat wat qis kagum..
dia b4 ni bkn muslim..n skrg dh convert ke Islam..
Alhamdulillah...

ni antara yg qis suka...
kita layaannnnzzzzz....

ni la hasil dr pelajaran harini...



17 comments:

Diana (Mama Adam Mukhriz) said...

santik cam pelakon ayat2 cinta ;-)

Liana said...

hehehe... cantiknya... :)

cintaKusayangMu said...

k.diana: tq kak..nipengaruh ayat2 cinta la ni..mokekeke...

k.liana: tq kak...

kakchik said...

salam qis.
hehehe, ade jugak dia sebut nama kakchik, patut le masa makan tadi tersedak je...
nasib baik kakchik pakai niqab dah lama takdelah orang nak kata pengaruh AAC, huhu...
tentu qis ada cita-cita untuk begini kan. semoga suatu hari hajat di hati tercapai.

cintaKusayangMu said...

kakchik: tersedak ke td??ekekeke..ni pengaruh AAC n kakchik gak..nmpk sweet je bila berniqab ni.insyaAllah doakan 1 ari nnt qis dpt pki cm kakchik yek...

kakchik said...

insyaAllah, niat yang baik kerana Allah, lambat laun akan tercapai juga asalkan kita betul-betul inginkannya.

qis, boleh kakchik tau tak youtube adik tu?

Liya said...

wahhh abisla abg jep balik nanti tak cam bini dia berpurdah plak...Bini dah sambut depan mata , abg jep pi intai2 celah org ramai lagi...ekekeke

cintaKusayangMu said...

kakchik: aminn....qis dh ltk link dia ..kakchik klik kat "ADIQQQQ MANNISSS' ye....

k.liya: wat masa skrg lom lg la kak..insyaAllah satu masa nnt..mane tau hati ni betul2 bersedia..insyaAllah doakn la ye...

kakchik said...

terima kasih qis. youtube erin rupanya.

cintaKusayangMu said...

kakchik: erin ke kakchik??xtau plak..qis prnh dgr nama je..tp xprnh lak tgk muka dia...

QuEeN Of 2 Heroes said...

cantikk.... =)

cintaKusayangMu said...

tq queen...heheh

Ely Hasrul said...

tambah seksi la auntie qis hahahahha mengoda u..

cintaKusayangMu said...

ely: heii....mu perli ku ni..makin seksi klu gaya cm gini...

Ayu Jaffar said...

cantek la qisss
sesuai sgt :p

cintaKusayangMu said...

k.ayu: heehe..malu la iii....

Priyanka said...
This comment has been removed by the author.
Newer Post Older Post Home